♥♥ فرشته های روی زمین ♥♥

نظرات (15)

مامان آنیسا
28 تیر 90 1:49
سلام به دوست عزیزم چه عجب خاااااااانوم
خوشحالم که برگشتی دلمون واقعا براتون تنگ شده بود .باز هم به من وآنیسا سربزن
منتظریم
بوس به فرشته ها ومامان گلشون


قربونت برم فرزانه جونم ممنونم که به یادم بودی
دانيال
28 تیر 90 9:01
سلام خاله جون مي شه به من راي بديد كدم 67 است . منم به ني ني شما راي مي دم باشه
دوستون دارم
دانيال


چشم عزیزم حتما
شیرین مامان نیما
28 تیر 90 9:02
خدای من جیگرتو


قربونت برمممممممم
مامان حسین
28 تیر 90 9:46
سلامممممممممممممممممممممم
به به .بابا کجایی ؟؟؟؟؟
خوشحالم دوباره اومدی.
طاها و پرهام جون چطورن؟؟؟


سلام عزیزممممممممممممممم
منم خوشحالم ممنونم که به یادم بودی
مامان شازده کوچولو
28 تیر 90 10:16
وروجک رفتی اون بالا چیکار


می بینی تو رو خدا
مامان نسترن
28 تیر 90 10:26
سلام ساراجون. خوبی؟ بلاخره اومدی. باور کن داشتم نگران میشدم. پسرای گل خوبن؟
منم دلم تنگ شده بود زیاااااااااااااااااد


قربونت برم عزیزممممممممم
منم دلم تنگ شده بود
مامان فرشته
28 تیر 90 13:00
قربونش برم من
بوسسسسسسسسسس


قربونت برم خاله جونممممممممممم
محمد گیان
28 تیر 90 13:52
سلاممممممممممممممممممممممممم به خاله و فرشته هاش خوبین دلم براتون تنگ شده بود خوشال شدم که دوباره آپ شدین


سلام عزیزممممممممممممم منم دلم براتون تنگ شده بود
مامان رادین
28 تیر 90 14:11
salam. kheili jaleb shode aksesh. bossss


سلام گلمممممممممم ممنونم
مامان سید ابوالفضل
28 تیر 90 18:06
اون بالا چه کار میکنی نیفتیا بوسسسس
مرجان
28 تیر 90 20:50
سلام عزیزم
دلم منم برات تنگ شده بود.
چه خوب شد گفتی اومدی خوشحال شدم قربونت برم .
کجا داره میره این شیطونک بابا .ماشاالله


مرسی مرجان جونم خوبی؟می بینی تو رو خدا
مامان تارا - سارا
29 تیر 90 7:58
سلام مامان گل یه مسابقه تو قسمت دپارتمان مسابقات نی نی وبلاگ هست بنام نی نیه شگفت انگیز که تارا و دوستاش شرکت کردن و رای گیری آغاز شده اگر دوست داشتید به تارا با کد 104 رای بدهید.از طریق تلگراف کد به مدیریت. و چون به 5 نفر میشه رای داد اگر دوست داشتید به دوستهای تارا با این کدها هم رای بدهید 27-110-99-20 -101 ممنون ضمنا فقط تا فردا فرصت رای دادن هست- شما جزو دوستان لینک شده من هستید.

چشم گلم حتما

مامان تارا - سارا
29 تیر 90 8:21
سلام مامان گل یه مسابقه تو قسمت دپارتمان مسابقات نی نی وبلاگ هست بنام نی نیه شگفت انگیز که تارا و دوستاش شرکت کردن و رای گیری آغاز شده اگر دوست داشتید به تارا با کد 104 رای بدهید.از طریق تلگراف کد به مدیریت. و چون به 5 نفر میشه رای داد اگر دوست داشتید به دوستهای تارا با این کدها هم رای بدهید 27-110-101-20 ممنون -ضمنا فقط تا فردا فرصت رای دادن هست- شما جزو دوستان لینک شده من هستید.
مامان سارا
29 تیر 90 12:09
سلام . مامان تارا براي سارا پيغام گذاشته بود و شماره ني ني شما هم اونجا بود. من به شما هم راي دادم. خودم شركت نكردم ولي اميدوارم تو مسابقه بعدي به ياد سارا هم باشيد. خوشحال مي شم لينك شيم با هم . باي


سلام عزیزممممممممم ممنونم
مونا (مامان النا )
2 مرداد 90 12:09
وای شیطون خاله! اون بالا چیکار میکنی! بنده ی خدا مامانت از دست شما 2 تا چه میکشه!!! ایشالله سالم باشین.میدونم خدا همیشه حواسش به همه ی نی نی ها هست