♥♥ فرشته های روی زمین ♥♥

نظرات (24)

مامان ماهان
25 اردیبهشت 90 9:59
سارا جونم خیلی قشنگه
دست گلت درد نکنه
من که خیلی خوشم اومد
بوسسسسسسسس


خواهشی کنم عزیزممممممممممممممم
مامان حسین
25 اردیبهشت 90 11:21
سلام ساراجونم
وای چه عکس قشنگ و با حالی
دستت درد نکنه



خواهش می کنم گلم
شیرین مامان نیما
25 اردیبهشت 90 12:45
رز
25 اردیبهشت 90 13:15
وایییییییی چه زیبابود سارا جونم


قربونت برم عزیزممممممممممممم
محمد گیان
25 اردیبهشت 90 13:36
سلام خاله مهربونم سلام دوستای خوبم طاها جان پرهام جان خوبین
خاله جان چه عکس قشنگی گذاشتی


سلام محمد جونممممممممممممم
خواهش می کنم گلم
مامان مريم
25 اردیبهشت 90 14:00
سلام عزيزم.خوبي.....اپ کردم و منتظرتم بيا نظر بده.


چشم عزیزم
مادر کوثر
25 اردیبهشت 90 14:42
چه عکسای خوشملی توی وبلاگته
من به طاها جون رای دادم. کد 43
همیشه شاد باشین
به کوثر جون منم سر بزنید خوشحال میشه نظرات خوشگلتونو ببینه


ممنونم عزیزمممممممم
خوشحالم به من سرزدی
مادر کوثر
25 اردیبهشت 90 14:50
مرسی مهربونم. منم شما رو لینک کردم خانمی


ممنونم گلم
مامان ماهان
25 اردیبهشت 90 19:37
در دفتر دل،یاد تو سرمشق من است یادم نرود،یاد تو تکلیف من است.
گلم من به شما رای دادم خیلی زیبا بود نامگذاری فرشته ها


ممنونم عزیزممممممممممممم
مامان كيانا
26 اردیبهشت 90 8:01
سلام گلم...خيلي خيلي زيبا بود ..گلاي نازتو ببوس


ممنونم عزیزم چشم
مامان ماهان
26 اردیبهشت 90 10:58
ممنونم دوست جونم بوسسسسسسسس
مامان مانیا
26 اردیبهشت 90 11:02
سلام
مرسی عزیزم
بچه های شما هم خیلی با نمکن ، خدا حفظشون کنه


ممنونم گلم
مامان قند عسل
26 اردیبهشت 90 11:29
سلام عزیزم منو یاد خاطرات کودکی خودم انداختی اخه منم وقتی بچه بودم همش فکر میکردم تو شکم مامانم یه اتاق رویایی که روی درش عکس سیب داره هست ...یه میز و 4 تا صندلی...هنوز یادمه


آره عزیزم خودمم همینطوری بودم
فهیمه
26 اردیبهشت 90 11:50
سلام:
ممنون از لطفتون...وب بسیار زیبایی دارید.
پسرای گلتون رو از طرف من ببوسید
وبتون با افتخار لینک شد


ممنونم عزیزم لطف کردی
مامان حسني
26 اردیبهشت 90 12:07
سلام ازاينكه به من وحسني سرزدين ممنونم كلبه خاموش ما را منوركردين
بااجازه تون وبلاگتون را لينك كنم


خواهش می کنم گلم
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
26 اردیبهشت 90 12:20
براتون پیام گذاشتم و نظر خواشتم . لینکیدمتون ولی مثل اینکه قابل ندونستین.


ببخشید عزیزم ولی من پیغامتو ندیدمممم
مامان فرشته
26 اردیبهشت 90 13:08
سلام عزیز دلم خوبی ؟
ممنونم سارا جون از محبتت
بهتر شدی ؟
یه خبر بهم بده بوسسسسسسس


سلام عزیزم
خوبم خدا روشکر
آزاده
26 اردیبهشت 90 19:43
سلام عزيزم ... چه عكس جالبي


ممنونم گلم
مامان مانی جون
26 اردیبهشت 90 20:14
سلام سارا جونم
حال گل پسرات چه طوره؟
عکست هم بامزه بود مثه خیالات بچگی های من بود


مرسی عزیزم
شما خوبین؟
بوسسسسسس
شکوه مامان ارمیا
27 اردیبهشت 90 0:17
خیلی خیلی باحال بود
محمد گیان
27 اردیبهشت 90 11:53
سلام خاله سلام فرشته ها خوبین


ممنونم عزیزممممممممممممم
تو رو از آبنبات ساختن
28 اردیبهشت 90 19:43
وااااااااااااا کلی نوشتما .. پرید
دوباره می نویسم .

سااااااااااااااااااااااااااااام

خوبی ؟
کم پیدایی
کم می نویسی ..اما همیشه دلنشین ..

ازت واقعا ممنونم که از قلمم همیشه تعریف می کنی

نه تو این جریان .. که تو اهمه چیز ازت انرِژی مثبت می گیرم ..
و این روزا مثل خودت کم پیدا می شن .. قدر خودتو بدون .. عاشقتم


سلام عزیزم
لطف داری خانومی من واقعا قلمت رو دوست دارم
عادله پازانی
2 خرداد 90 18:46
سلام روز به خیر وبلاگ جالبی دارید خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید سیاه قلم از چهره کار میکنم www.adipaint.blogfa.com با تشکر پازانی
مونا (مامان النا )
2 خرداد 90 18:49
خیلی قشنگ بود عزیزم