♥♥ فرشته های روی زمین ♥♥

درد دل

1389/11/25 2:11
نویسنده : مامان سارا
343 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم چه موقع شما این وبلاگو می خونید شاید خیلی بزرگ باشید شایدم نه به هرحال دوست دارم بدونید خیلی دلم می خواد شما رو طوری تربیت کنم که بتونید یک زندگی خوب وسالم برای خودتون بسازید خیلی کتاب خوندم با آدمهای زیادی مشورت کردم ولی نمی دونم چقدر می تونم موفق باشم نمیگم برام مهم نیست ولی اونقدر اهمیت نداره  برام که تو درس موفق باشید ولی خیلی برام مهمه که بتونید آدم مفیدی باشید و به تمام خواسته هاتون تو زندگی برسید کاش بتونم کمکتون کنم پسرای گلم

 

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم
25 بهمن 89 9:50
سارای عزیز یه کمک خدا تو بهترین مامان دنیا می شی . مطمئنم
مامان محمدسینا
25 بهمن 89 9:53
راستی سارا جان ایمیلت رو برام اس ام اس کن .