♥♥ فرشته های روی زمین ♥♥

حکایت این روزها

1389/12/5 15:39
نویسنده : مامان سارا
277 بازدید
اشتراک گذاری

می دونید پسرای گلم:

 این روزها خیلی خسته ام همه توانم تحلیل رفته نه توان جسمی دارم نه توان روحی می دونم نباید ناشکری کنم ولی  چند روز پیش با یک بنده خدایی صحبت می کردم که نه بچه کوچک داره ونه کار خاصی می گفت خیلی روحم خسته است باید عید چند روز محیطمو عوض می کنم رفتم تو فکر بعد احساس کردم وای این روزها خیلی خسته ام اصلا احساس خوبی ندارم آدم وقتی توی یک جریان متوجه نیست اما بعد از مدتی می فهمه چقدر گرفتار بوده وگذشت زمان رو اصلا نفهمیده خدا رو شکر که شما دو تا رو دارم ولی می دونید عزیزای من  من حتی ۵ دقیقه برای خودم وقت ندارم منی که عاشق کتاب خوندن بودم حالا اصلا فرصت ندارم می دونیین چه وقتهایی به وبلاگم سر می زنم وقتی شما دوتا خوابیدید تازه اون موقع ها هم بعضی وقتها اینقدر خسته ام که سرپا خوابم می بره خستگی از شما دوتا رو هم دوست دارم باز هم خستگی جسمی مهم نیست این مریضی خاله سپیده داغونم کرد شما پاکید از خدا بخواهید کمکش کنه تو این ۶ ماهی که خاله سپیده مریضه خیلی تلاش کردم به روی خودم نیارم تا شما وبابا غصه دار نشید ولی بعضی وقتها آدم کم میاره شما که می دونید من خیلی دیر کمرم خم می شه به اندازه کافی هم سختی کشیدم ولی حالا خیلی خسته ام این بی خوابی های شبانه پرهام رو اعصابم اثر گذاشته از خدا بخواهید کمکم کنه نمی خوام براتون غمگین بنویسم باید سعی کنم شاد باشم تا شماها غمگین نشید

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

sonia
5 اسفند 89 16:07
salam azizam,midoonam sakhte tarbiat kardan va bozorg kardane 2ta bache,ama golam hamoontor ke khodet gofti khoda behet 2ta fereshte dade va eshala 120 sal zende bashan,va hameye arezoohayi ke barashon dari baravorde beshe, man ye sale montazere ye fereshte az tarafe khodam vali hanooz ghesmat nashode,,,,,,,2a kon baram@


امیدوارم هرچه زودتر توهم یک نی نی خوشگل داشته باشی هرچی صلاح خداست قربونت برم

رز
5 اسفند 89 16:18
ساراجون امیدوارم خاله سپیده زودتر بهبودی پیداکنه مواظب خودت باش عزیزم گلهای زیباتو ببوس


ممنونم خانمی حتما دعا کن برام خواهرم حالش خوب نیست
مهشید
5 اسفند 89 22:08
سلام گلم مرسی که مهمون من و دخترم شدی واستون دعا میکنم خدا شما و کوچولوهای شیرینتو سالم وشاد نگه داره امیدوارم دوباره توی وبلاگم ببینمتون


ممنونم عزیزم که به من سرزدی حتما برام دعا کن
مامان شازده کوچولو
5 اسفند 89 22:59
سلام عزیزم توکل به خدا کن ، امیدوارم بیمارتون هم شفا پیدا کنه ، به عشق پسرهای گلت با مشکلات مقابله کن ، موفق باشی دوست من


ممنونم عزیزم
مامان سارینا
6 اسفند 89 0:35
خسته نباشید خانوم خانوما
مرسی که به ما سر می زنید و مرسی از دلداریتون


متشکرم خانمی
نسترن
6 اسفند 89 9:44
سلام عزیزم. ممنونم که به یادم هستی. راستش منم یکسر این فکرای تو به ذهنم میادکه دیگه نمی تونم واسه خودم وقت بذارم.اما دلم رو خوش کردم به وقتی آرین بزرگ بشه ومن بهش افتخار کنم


آره درست می گی عزیزم
مامان پرهام
6 اسفند 89 13:05
سلام به امید سلامتی خواهر عزیزت. ما هم اگه قابلیم دعا می کنیم. کوچولوهاتو ببوس و به خودت هم برس تا بچه ها از تو یاد بگیرند زندگی با همه ی سختی هاش خوبه و خوبی بزرگش به اینه که همه چیز می گذره!


ممنونم حتما برام دعا کن چشم عزیزم
محمد گیان
7 اسفند 89 9:43
سلام به فرشته های روی زمین سلام به خاله سارا خوبین که انشالله منو ببخشین اگه دیر سر زدم باور کنید اینقد وضع اینترنت خرابه که آدم اصلا رغبت نمی کنه کانکت شه دوستان خوبم پرهام و طاها جان مواظب مامان باشید [hr

ممنونم عزیزم خوب شد اومدی نگرانت شده بودم