♥♥ فرشته های روی زمین ♥♥

شروع زندگی با آمدن پرهام

1389/12/8 16:06
نویسنده : مامان سارا
296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرای من:Orkut Scraps - Love

با اومدن پرهام زندگی خیلی شیرین ولی سخت شد پرهامی ازمن ناراحت نشی مامان با اومدنت یک دنیای جدیدو آوردی عزیزم شکلک های شباهنگ- Welcome

ولی میدونی مامان چون طاها کوچیک بود یکم سخت بود قبول کن پسرم

چند روز اول که مامان جون اینجا بود بعدش من هرچی با ودم حساب کتابکردم دیدم نمی تونم دوتایی شما رو نگه دارم پس من با مامان جون رفتم خونشون طفلکی مامان جون خیلی زحمت کشید

 شبها یا پرهام بیدار بود یا طاها یعنی به عبارتی  تا صبح نمی خوابیدیم سختیش اینجا بود که در یک زمان هم طاها شیشه می خواست هم پرهام شیرخلاصه بعد دوهفته اومدیم خونمون چه اضطرابی داشتم می ترسیدم از تنهایی البته همیشه صبحها یا مامان جون یا خاله ها یک کدوم می اومدن ولی شبهای سختی بودشکلکـــْـ هایِ هلــن

به هر حال گذشت  وقتی فکرشو می کنم باورم نمی شه خیلی وقتها دوتایی باهم گریه می کردید

با هم چیزی  می خواستید

ولی خوب بالاخره با کمک خدا گذشت

حالا هم خوشحالم شما رو دارم

شکلک های شباهنگ Shabahang

شکلک های شباهنگ Shabahang

وای طاها ببین چقدر کوچیک بودی که داداشی اومد ولی مامان من خیلی سعی کردم تا به تو کم توجهی نکنم عزیزم

امیدوارم تو هم وقتی بزرگ شدی همین نظر رو داشته باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)