♥♥ فرشته های روی زمین ♥♥

بدون عنوان

1389/11/19 17:55
نویسنده : مامان سارا
318 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی اولین بار طاها را تو بغلم گرفتم یک حس غریبی بود با خودم می گفتم خدایا این موجود کوچولو رو من باید بزرگش کنم وای چه مسئولیت سختی اصلا فکرش رو هم نمی کردم که بتونم با خودم می گفتم خدایا این کوچولو حتی بغل کردنش هم سخته کمکم کن حالا اون موجود کوچولو ۳سال ونیمش و تمام زندگی من وپدرش با شیرین زبونی هاش و قشنگ حرف زدنش تمام دنیامونو پر از شادی کرده پذیرش پرهام راحت تر بود چون بچه دوم بود و اونقدر دوست داشتنی که گذشت زمان رو با این دو تا فرشته کوچک حس نمی کنم دوستتون دارم 

 

                                تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمدسینا
22 بهمن 89 21:25
خدا قوتت بده الهی سارا جان من عاشق اون طرز حرف زدن طه و نگاههای پرهام کوچولوتم . شناختی که
مامان محمدسینا
22 بهمن 89 21:26
ببخشید آواتور رو اشتباه انتخاب کردم این درسته