♥♥ فرشته های روی زمین ♥♥

درد دل

1390/1/2 15:22
نویسنده : مامان سارا
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم:

امروز دوم فروردین سال ۱۳۹۰ یعنی دومین روز عید وهنوز شما خوابید که این مطلب  رو می نویسم راستش دلم گرفته بود گفتم بنویسم شاید آروم بشم .

پسرای من وقتی بزرگتر بشید می فهمید که این روزها برای همه آدمها پر از شادی و شوق. شوق اومدن سال جدید شوق اومدن بهار از ته دلم آرزو می کنم همه آدمها همیشه شاد باشند

ولی آدمهایی هم هستند که این روزها غمگینند و وقتی غصه ای داری این روزها غصه برات سنگین تر می شه

من این تجربه رو دو دفعه داشتم یک دفعه سال ۸۱ که پدرمو از دست دادم برای همه آدمهایی که عزیزی رو از دست می دن سال جدید مخصوصا لحظه سال تحویل بسیار دردناک می دونم شروع سال نو بدون کسی که هر سال کنار تو بوده و بعد از تحویل سال تو رو در آغوش می گرفته کار دشواری ولی زندگی چاره ای نیست

البته از اون به بعد همیشه موقع تحویل سال بغضی غریب گلومو می گیره

وامسال هم که با این مریضی خاله سپیده عید هیچ رنگ وبویی نداره

نمی دونم وقتی شما ها این وبلاگ رو می خونید چه شرایطی داریم فقط امیدوارم خاله سپیده خوب شده باشه واین روزها فقط یک خاطره باشه یک خاطره تلخ

من باید قوی باشم همیشه سعی کردم تو زندگیم قوی باشم  وبه روی خودم نیارم ولی حالا به خاطر شما دوتا باید قوی تر باشم

نمی دونم چرا خدا بعضی آدمها رو یک خورده اذیت می کنه شاید بعضی ها بگن کفر

بعضیها  بهش می گن امتحان نمی دونم خیلی گیجم یک شعری هست که هر وقت دلم خیلی می گیره نمی دونم چرا توذهنم میاد شاید خودخواهی شاید خودمو نو خیلی تحویل می گیرم شاید......

هرکه در این درگه مقرب تر است           

جام بلا بیشترش می دهند

حتما با خودتون می گید این مامان ما عجب نوشابه ای واسه خودش باز می کنه ولی چکار کنم باور کنید خسته ام خواهرم جلوی چشمم مثل شمع داره آب می شه منظورم اونه نه خودم

وقتی بزرگتر بشید چیزهای عجیبی تو این دنیا می بینید هنوزم می خوام بنویسم خیلی حرفا دارم باشه واسه بعد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ماهان
2 فروردین 90 9:37
سلام گلم نوروز 90 بر نی نی های نازت و مامان و بابای گلشون مبارک
مامان فرشته
2 فروردین 90 10:38
سارا جونم عزیزم نمی تونی تصور کنی دردتو چقدر قشنگ لمس می کنم طوری که دارم گریه می کنم خواهر خیلی خوبه خیلی اینو وقتی خواهرم دور از جون خواهر نازت پر کشید فهمیدم از ته دلم با تمام وجودم براش دعا می کنم خدا کنه لایق باشم و به خاطر فرشته توی شکمم صدام به اون بالاها برسه دوستت دارم
زينب عشق مامان و بابا
2 فروردین 90 11:05
سلام سال نو مبارك در كنار امام رضا براي همه دوستان ني ني وبلاگ دعاگو بودم سال خوب وسرشار از سلامتي برايتان آرزومندم
fereshteh ame joon joonikimiya
2 فروردین 90 12:06
سلام سال نو مبارک الهی تو سال نو دلت شاد باشه ولبت خندون الهی خدا بچه هاتو چراغ دلت کنه الهی خدا همه مریضارو شفا بده بخصوص سپیده جانو چه دل انگیزه وقتی خودت ندئنی وکسی به فکرت باشه ودرلحظه های سال تحویل برات دعا کنن ای بنده خوب خدا تو که قلبت مهربونه تو که بهشت زیر چاته هر وقت دلت شکست نمزتو خوندی دستاتو ببر بالا ازته دلت باخدا حرف بزن حتما وقطعا شفاشو میگیری شرطش اینه تواتاق تنها ودلت شکسته یشکسته باشه منم براش دعا میکنم مطمئنم که خوب خوب خوب میشه
sonia
2 فروردین 90 21:57
سلام عزیزم سال نو مبارک. درکت می کنم که ناراحتی غصه دلتو می شد از تو نوشته هات حس کرد اما ایمان داشته باش به همون جمله زیبایی که گفتی ...ایشاا... خواهرت به زودی زود سلامتی شو بدست میاره دعاش می کنم اگه قا بل باشم-
مامان شازده کوچولو از کربلا
3 فروردین 90 19:35
سلام سارای گلم سال نو مبارک عزیزم 2تا عروسکاتو از طرف من ببوس برای سپیده نازنین حتما اینجا دعا میکنیم
لیلا مامان محمدامین وروجک
7 فروردین 90 8:02
سلام سال نو مبارک .طاها و پرهام راببوسید. ناراحت نباشید به خداامید داشته باشید ان شاالله خواهر شما هم خوب میشوند. من کاملا شما را درک میکنم چون مادرم قبل از به دنیا آمدن محمدامین فوت کردند و من کاملا تنها هستم
مامان ماهان
7 فروردین 90 8:38
عزیزم خیلی سخته آخه منم مادرم و از دست دادم ولی مصلحت خداوند بوده و چاره ای نیست خدا پدرتون و بیامرزه و خواهرتون هم الهی زود زود خوب بشه آمین
مونا (مامان النا)
7 فروردین 90 13:13
سلام عزیزم سال نو مبارک ممنونم که به من و النا سر زدی امیدوارم امسال یکی از بهترین سالهای زندگیت باشه گلم خدا خیلی وقتا آدما رو امتحان میکنه و ایمانشون رو میسنجه.ایشالله سربلند بیرون بیای خدا پدرت رو رحمت کنه و خواهر گلت هم به زودی خوب خوب بشه من هم براش دعا میکنم و دلم هم روشنه که خوب میشه با اینکه نمیدونم چه مریضی داره! اما میدونم که خدا بدترین بیماریها رو هم با دعا خوب میکنه فرشته های کوچولوت رو از طرف من ببوس
مامان ال آی
7 فروردین 90 18:23
سلام . سارای عزیز عید رو به شما ودوتا پسرهای نازتون تبریک میگم .برای سلامتی خاله سپیده دعا میکنم.
نسترن
8 فروردین 90 14:14
سلام عزیزم . خوبی ؟ سال نو مبارک. اینشالاه سال خوبی واسه تو وپسرای گلت باشه
مامان صدرا
30 فروردین 90 4:14
سلام
وقتي داشتم اين پست رو ميخوندم واقعاً دلم گرفت ،‌ چون توي زندگي من خواهرام خيلي نقش كمك كننده دارند در نتيجه معني خواهر داشتنو خوب مي فهمم ، تازه شوهر خواهر من هم دچار يك بيماري سخت شده و اين باعث شده ديگه خواهرم شاد نباشه اميدوارم خداوند به خاطر وجود همه ني ني هاي گلي كه توي اين دنيا هستن اين آدماي نازنين رو كه توي زندگي ماماناي ني ني ها اينقدر تاثير دارند شفا بده تا ديگه هيچ ماماني نگراني نداشته باشه و بتونه حسابي مواظب ني نياش باشه
عزيزم مطمئن باش اسم خواهر عزيزت شما هم كنار بيمار خودمون توي لحظه هاي دعافراموش نميشه


قربونت برم که اینقدر مهربونی