♥♥ فرشته های روی زمین ♥♥

خواب خرگوشی

1390/1/17 16:01
نویسنده : مامان سارا
537 بازدید
اشتراک گذاری

سلام طاهای دوست داشتنی من:خدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.com

دیروز یک اتفاقی افتاد که با وجود این که سرمای سختی خوردم و به شدت سرفه می کنم دلم نیومد برات ننویسم عزیزم شما وقتی کوچیک بودی مامانی شبها خیلی وقتها جیغ می زدی و از خواب بیدار می شدی

وتا مدتی بعد حدودا یکساعت جیغ می زدی من وبابا هم دور خونه می دویدم و نمی دونستیم تو رو چه جوری ساکت کنیم هر کار می کردیم ساکت نمی شدی اوایل که اینجوری می شدی که کارمون به درمانگاه هم رسید ولی خوب چیزی نبود کم کم فهمیدیم خواب بد می بینی

خلاصه کلی مطلب راجع به خواب بد بچه ها می خوندم و همه جا گفته بود بچه ها خیلی وقتها خواب بد می بینند وتا وقتی اون خواب از ذهنشون پاک نشه آروم نمی شوند

یکدفعه هم توی یک برنامه تلویزیونی گفت بچه ها خواب حیوونهایی رو که تو بیداری دیدند می بینند و می ترسند

حالا این همه مقدمه چینی کردم تا برات از دیروز بگم دیروز مامانی ساعت ۵ بعد از ظهر تازه بابا از سر کار برگشته بود و شما دو تا خواب بودید من هم داشتم غذای بابا رو آماده می کردم که یکدفعه تو با گریه  از اتاق اومدی بیرون اینقدر پریشون بودی که خدا می دونه سریع اومدی بغلم و سرتم بالا نمی آوردی  خلاصه بالاخره بردمت رو مبل خودت (می دونی که یکی از مبلهای راحتی رو سند زدی به نام خودت)نشستی و با گریه گفتی مامان خواب یک خرگوشو دیدم که منو ترسوند

من وبابا اینقدر دلمون سوخت برات و بغلت کردیم وبوسیدیمت

الهی بمیرم مامان که اونقدر ترسیده بودی حالا چرا خرگوش؟

خلاصه که با کلی دلداری و قصه بالاخره آروم شدی گلم ولی خیلی ناراحت کننده بود وجالب

دوستت دارم

خدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان شازده کوچولو
17 فروردین 90 16:26
سلام طاها جونم ، خاله جون خرگوش که ترس نداره ایندفعه بدو دنبالش که اونو بگیری

سلام ساراجان ، در چه حالی عزیزم ، درد دندونای طاها کم نشده؟ حتما پیگیری کن گلم.


چشم عزیزم ممنونم از راهنمائیت
مامان حسین
17 فروردین 90 17:04
سلام سارا جون
حسین هم گاهی اوقات شبها تو خواب جیغ
می زنه و گریه می کنه.


می دونم عزیزم الان پرهام هم همینجوری
مامان شیدا
17 فروردین 90 18:52
الاهی خاله فداش بشه که اینقدر ترسیده بودخودت چطوری سارا جونم ؟سرما خوردگیت چطوره خانومی؟ ایشالا زود خوب میشی دوست نازنینم.می بوسمتونمواظب خودت باش


ممنونم عزیزم بهترم پارسا جونم چطوره؟
رز
17 فروردین 90 20:23
سلام عزیزم خدانکنه مریض باشی مواظب خودت باش گلم هامان هم گاهی اوقات اینطور می شه راستی دوروزه هر چی تووب می ذارم تا یک ساعت می مونه و به حالت قبل برمی گرده نمی دونی چرا؟


چی بگم گلم مال منم مشکل داره
مامان فرشته
17 فروردین 90 22:55
سلام گلم خوبی ؟
الهی بمیرم برات خاله جونمممممممم
خواب بد دیدی ؟ جانم قربونت برم بوسسسس


سلام خاله جونم آره خواب خرگوش دیدم بوسسسسسسسسسس
مامان شیما وحدیث
18 فروردین 90 1:55
سلام سارا جون .باورنمیکنی حدیث روزی نیست که با جیغ خیلی بلند ازخواب نپره .به سختی هم میتونیم آرومش کنیم .
لطفا اگه مطلبی در راهکارهای خواب دیدن کودکان داری حتما تو پست بعدی بذار .ممنون


سلام عزیزم باور کن خودمم از این موضوع خیلی رنج می برم ولی اگه چیزی پیدا کردم چشم
مامان مريم
18 فروردین 90 11:10
سلام سارا جان ممنون از محبت زيبايت.خيلي دوستت دارم و ممنون که به يادم بودي.گلم مسافرت بودم وقتي ام اومدم گفتم يه سر به وبا بزنم ديدم وا نميشه حالا هم که درست شده نميتونم وارد قسمت مديرت وب امير مهدي و تربيتي ام بشم جالب شدن موضوع اينجاست که اگه از طريق ماماي سايت وارد بشم ميتونم اما مستقيم نه.تازه امروز موفق شدم وارد وب تو بشم.وايييييييييييييييييي نميدونم چکار کنم.ديروز مطلب گذاشتم مطلبم ارسال نشد.


آره می دونم گلم همه چی بهم ریخته
مامان آوا
18 فروردین 90 12:56
سلام عزیزم....خاله جون تو مثل بچه موشه شدی که از آقا خرگوشه ترسید و رفت پیش مامانش ....امیدوارم همیشه خوابای خوب و رنگی ببینی گلم


ممنونم خاله جونم
مامان آنیسا
18 فروردین 90 13:53
سلام عزیزم سال نو مبارک انشاا... سال خوب وپر برکتی در کنار فرشته های نازت داشته باشی
ما تازه دیروز رسیدیم .اصفهان بودیم جای شما خالی بود اونجا درست دسترسی به اینترنت نداشتم البته آنیسا هم داشت دندون در می آورد 7تا باهم طفلک خیلی اذیت شد ولی در مجموع عید خوبی بود . از امروز میخوام خاطرات عیدو ثبت کنم .طاها وپرهام عزیز روببوووووووس


خوش اومدی فرزانه جونم خوش گذشت الهی بگردم آنیسا رو
محمد گیان
18 فروردین 90 16:49
سلام به خاله و فرشته ها خاله خوبی سرما خوردگیت خوب شده محمد هم اینجوری شده نگران نباش


ممنونم خاله خوبیم
مامان ماهان
18 فروردین 90 20:45
سلام بهتر شدی عزیزم الهی نترس طاها جون شجاع باش خاله


مرسی خاله جونم
مامان مريم
19 فروردین 90 23:26
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨`
. . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸
'``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨
, . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’
. . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨
. . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯
. . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./
. … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\
. . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`,
. . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./


وای چقدر خوشگله چشم میام
شيرين مامان نيما
20 فروردین 90 8:08
سلام خوبين؟ خوش بگذره. لينکتون کردم


ممنونم گلم لطف کردی
آزاده
20 فروردین 90 13:07
آخی نازیییییییی
دلم کباب شد واست خاله جون
خرگوش که ترس نداره خاله جون ... اتفاقاً دیروز پارسا بهانه گرفته بود که برام خرگوش بخرید .. با کلی دردسر تونستم منصرفش کنم
ایشالا همیشه شبات پر ستاره و آروم باشه گل من


مرسی خاله جونم
مامان فرشته
20 فروردین 90 14:06
سلام سارای عزیزم
خوبی قربونت برم
قند عسلات خوبن ؟
چه می کنی با روزگار ؟؟؟؟؟
از احوالات سپیده جون برام بگو گلم
می بوسمتون


ممنونم خاله مهربونم
محمد گیان
20 فروردین 90 14:19
سلام خاله سلام فرشته ها خاله ممنون بابت آدرس سایتها تشکر


خواهش می کنم عزیزم
مامان ماهان
20 فروردین 90 17:30
سلام گلم لینکت کردم


ممنونم عزیزم
نسترن
20 فروردین 90 17:36
الهی قربونت بشم خاله.آرین جونم خیلی وقتا شبا با گریه بلند میشه. پس شاید اونم مثل شما خواب می بینه


آره خاله حتما همینطوره
تو رو از آبنبات ساختن
21 فروردین 90 1:15
سلام عزیزم
بهتری ؟


ممنونم گلم آره
مامان روژین
21 فروردین 90 1:44
سلام . عیدتون مبارک .
سارا جون حتماً یه راهی داره که به مسواک زدن راضیش کنی . نگو نمیشه . گیرم که الان مسواک نزنه بعداً که دندون های دائمی جای دندونهای شیری رو گرفت چی ؟


آره عزیزم هرشب مراسم دو استقامت هست راست می گی باید یک فکر اساسی بکنم
مامان محمد پرهام
21 فروردین 90 18:13
سلام سارا جون حالت چطوره ؟ بهتر نشدی؟ می دونم دیر شده اما: ...........$$$...............................................$$$ ...........$$$...............................................$$$ .................................................................... ....$$$..........$$$$.......$$.............$$$$.......$$ ...$$$.........$$...$$.....$$............$$...$$.....$$ ...$$$$$$$$$$$$$......$$............$$$$$......$$ .................$$........$..$$........$..$$........$..$$........$ ...................$$$$$$....$$$$$$.....$$$$$$....$$$$$$ ......................$$$.........$$$..........$$$..........$$$ ..................................... ....................................$ .....................................$$ ...............................$$.....$$$$$$$$$$$$ ...............................$$.........................$ ...............................$$......................$$ ................................$$...................$$$ .....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$ ...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$ ...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$ ..........................................$$........$ .........................$$$.............$$$$$$ .........................$$$................$$$ بوس گل پسرا رو
رز
21 فروردین 90 22:39
سلام عزیزم پس کجایی؟نگران شدم دلم تنگ شد زودبیا


چشم عزیزم اومدم
مامان ال آی
22 فروردین 90 12:26
خاله جون معلومه به روزی .خواباتام مثل خودت بروزن .آخه امسال سال خرگوشه .ببببببببببوس .به مام سربزنین .


مرسی خاله چشم
مامان فرشته
22 فروردین 90 12:58
سارای نازنینم
گلم کجایی ؟
دلم تنگ شده
بوسسسسسس
همه چیز مرتبه من نگرانم


سلام عزیزم ببخشید گرفتار بودم
مامان قندعسل
22 فروردین 90 14:55
سلام عزیزای خاله سال نو تون مبارک...دلم یه ذره شده بود واستون


به به چه عجب خوش اومدی
زينب عشق مامان و بابا
22 فروردین 90 15:25
انشاالله هميشه شاد باشه گل پسرتون و خوابهاي خوب ببينه .مواظبش باشيد


ممنونم عزیزم
تو رو از آبنبات ساختن
22 فروردین 90 18:31
سلام
نگرانت شدم
خوبی


ممنونم گلم اومدم
تو رو از آبنبات ساختن
22 فروردین 90 18:31
سلام نگرانت شدم خوبی/؟
رز
22 فروردین 90 19:17
سلام عزیزم کجایی خیلی نگرانتون هستم خوب شدید جواب بده دیگه
مامان شیدا
22 فروردین 90 23:04
سلام سارا جونم چه خبر بازم که کم پیدا شدی نکنه هنوز خوب نشدی؟دلم برات تنگ شدهپسرای گلتو می بوسمممممممم


مرسی عزیزم خوبم