♥♥ فرشته های روی زمین ♥♥

کارتونهای مورد علاقه (2)

1390/2/11 15:51
نویسنده : مامان سارا
846 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دل مامان:    

پسرای قشنگم  می خوام کارتونهای مورد علاقه شما دو تا رو بنویسم البته طاها جونم که فقط کارتون ماشین ولی از اونجایی که پرهام ماشین دوست نداره برای اینکه دو تائیتون راضی بشین مجبوریم یک کاری بکنیم دیگه:

1- اولین باری که خنده طاها رو با یک کارتون دیدم با کارتون برنارد بود الهی بگردمت که اینقدر خندیدی اگه بدونی چقدر ذوق کردم پرهامم این کارتون رو خیلی دوست دارهشکلک های شباهنگ البته بگم که بابا هم خیلی اینو دوست داره و کلی می خنده

2-فیلمی که دوتایی خیلی دوستش دارین و مخصوصا وقتی آهنگش پخش میشه کلی می رقصین این سنجابها ست که خیلی قشنگ و شاد منم دوستش دارم مخصو صا اون تپله که اسمش تئودوره حالا یک روز ما جراشونو می نویسم چون شاید بعدها یادم بره

3-کارتون بعدی roary ماشین مسابقه است که به خاطر اینکه خیلی شاد و عروسکیه هر دوتاتون دوست دارین البته طاها بیشتر و پرهام جونم بیشتر عاشق آهنگشه

4-کارتون winnie رو هم که همه بچه ها دوست دارن شما دوتا هم که عاشق شخصیتهاش هستید

 

خدائیش خیلی شاد و قشنگه منم دوستش دارم مخصوصا الاغه رو

اینم شما دوتا وروجک من در حال کارتون دیدن

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مامان حسین
11 اردیبهشت 90 10:57
سلام عزیزم
طاها و پرهام جونم چطورن؟قربون کارتون دیدنتون بشم.منم باید این کارتون های مورد علاقه شما را بگیرم ببینم حسین هم دوست داره؟؟؟؟؟؟؟؟


حتما بگیر گلم خیلی قشنگن
azam
11 اردیبهشت 90 11:00
booooooooooooossssssssssssss
kartonhashon ham mesle khodeshon bahale


قربونت برم خاله عزیزممممممم
مامان ماهان
11 اردیبهشت 90 11:14
من قربون شما دو تا فرشته بشم با این سلیقه خوبتون بوسسسسسس


ممنونم عزیزمممممم ماهان جونمو ببوسسسسسسس
دانیال عشق عمه رویا
11 اردیبهشت 90 11:14
سلام ای جانم نازی اینارو ببین توروخدا
خوبی مامان سارای نازم مرسی که به یادمی با وفا راستش رو بخوای خیلی سرم این چند وقت شلوغ بودش کار نمیذاره که خودممم خیلی ناراحتم و کلی عقبم..بازم ممنون که به یادمی خانومم روی گل کوچولوهاتوببوش


قربونت برم خانومی اشکال نداره عزیزم بالاخره می نویسی بوسسس
محمد گیان
11 اردیبهشت 90 11:27
سلام به به آخ که این کارتون برنارد دیدین داره


آره عزیزم خودت که می دونی
مامان مانی جون
11 اردیبهشت 90 11:43
عزیزم.کی باشه من از علایق مانی جونم بگم.واسه طاها و پرهام جونم


خیلی زود گلم خیلی زود مطمئن باش
مامان فرشته
11 اردیبهشت 90 12:02
سلام عزیزم
آخ من قربونشون برم که مثل خالشون عاشق کارتون هستن
بوسسسسسسسس


قربونت برم خاله مهربونمممممم
شمیلا
11 اردیبهشت 90 12:14
سلام سارا جون... واقعا خیلی با معرفت و با وفائی ... ببخشید منکه اصلا حوصله نوشتن دیگه ندارم... شاید روزی دوباره بنویسم...فعلا که حوصله ندارم... تا بعد... قربانت شمیلا



خواهش می کنم عزیزم چرا؟منم بعضی وقتها حوصله ندارم ولی می دونی می ترسم بعضی چیزها یادم بره
مامان قندعسل
11 اردیبهشت 90 13:14
عزیزای خاله چه فیگوری گرفتنپرهام جون که حسابی جذب کارتونه شدهبوسس


قربونت برم عزیزم آره می بینی
فرشته جون جونی کیمیا
11 اردیبهشت 90 15:22
ساراجون باوفامرسی که به ما سرزدی خداقوتت بده سه تا بچه سیدروراه بردن خیلی نوان میخوادکه خداشماروازاین نعمت برخوردارکرده مطالب قشنگتو دوست دارم پاینده باشی


سلام قربونت برم ولی من دو تا دارم همین دو تا واسه هفت پشتم بسه چرا فکر کردی سه تا بچه دارم؟
مامان تربچه
11 اردیبهشت 90 15:25
سلام سارا جون
ممنون از اظهار لطفت


خواهش می کنم گلم
آرمین
11 اردیبهشت 90 16:47
سلام سارا جون ممنون که به وبم سر زدی خیلی عکسهای قشنگی توی ویلاگت گذاشتی


خواهش می کنم عزیزم میام تو وبت کلی با بچه ها ذوق می کنیم وشعر می خونیم
مامان شیما وحدیث
12 اردیبهشت 90 2:50
سلام خاله سارا جون .ای قربون پسملام برم که مثل دخملای من عاشق کارتونن .
اما دخملای من بعد ازکمی که کارتون میبینن ،تو سروکله ی هم میزنن
ممنون که سرزدی ماکه هستیم شما کجایین ؟


قربونت برم عزیزم ماهم همین دوروبراهستیم
محمد گیان
12 اردیبهشت 90 9:50
سلام خوبین


مرسی گلم تو خوبی خاله؟
آزاده
12 اردیبهشت 90 12:35
سلام ... گل پسر من هم مثل این آقا پرهام شما عاشق کارتونه وقتی کارتون میبینه دنیا رو هم آب ببره خبر دار نمیشه از عکسش معلومه هااااا
ما خودمون هم که عاشق کارتونیم


آره واقعا عزیزم البته این وروجک ما چی شده که نشسته
شیرین مامان نیما
12 اردیبهشت 90 15:56
همیشه خندون و بی دغدغه باشید گلای خاله


ممنونم خاله جونم شما هم همینطور
تو رو از آبنبات ساختن
12 اردیبهشت 90 21:24
کاش شما تزئینات وبلاگهای لختی مثل وبلاگ ما رو هم به عهده می گرفتین از بس که مزین است وبلاگتون ماشالا .. چه باسلیقه این شما ...
به به به به

خوش به حال همسرتان که همسری مثل شما دارد ..

خوش به حال بچه ها که مادری مثل شما دارند



قربونت برم عزیزم خوش به حال من که دوستی مثل تو دارم
مامان راستین
13 اردیبهشت 90 8:00
سلام سارا جون.چه نی نی های گلی داری.
ممنون از لطفت عزیزم.
سالم و زنده باشید.


ممنونم عزیزم لطف داری
مامان آنیسا
13 اردیبهشت 90 11:10
سلام خوبین
به به چه خوش سلیقه بوسسسسسسسس


ممنونم خاله جونمممممممم
محمد گیان
13 اردیبهشت 90 11:26
سلام این عکس آخریه را کپی کردم عکس دو تا پسر ماهت


کار خوبی کردی عزیزم
مامان محمد پرهام
13 اردیبهشت 90 13:00
سلام به سارا جونم که ندیده قلبا" دوستش دارم ویه سلام مخصوص هم به فرشته های زمینیش
روم نمیشد کامنت بذارم،ببخشید دیگه اما باور کن بد جوری درگیریم
پدر شوهرم مریضه
نمی دونم برای مشکلی که گفتی تو وبم داری باید چیکار کنم؟ آخه دیگران این مشکلو ندارن!
شرمنده ام
در ضمن هر وقت بیام پستائی رو که نخوندم می خونم و برای اینکه بدونی خوندم تو هر پست قدیمی هم یه کامنت جدا میذارم،باش؟


قربونت برم عزیزم لطف داری
مامان حسین
13 اردیبهشت 90 15:39
چطوری سارا جون؟؟؟؟؟؟؟
می گم یه نی نی دیگه هم نی نی هات اضافه کردن


می بینی خواهر حالا چکار کنم؟
مامان شیدا
13 اردیبهشت 90 16:30
سلام سارا جونم ببخش که نمیتونستم به گلپسرا سر بزنم خودت که میدونی سرم شلوغه عزیزم ولی همیشه به یاد دوست گلی مثل تو هستم. بوسسسسسسسس


سلام گلم ایرادی نداره امیدوارم همسرت زود زود خوب بشه و شاد باشی
مامان ماهان
13 اردیبهشت 90 17:19
سارا جونم اسم کارتونها همونیه که نوشتی منم برای ماهان بخرم راستی از لطف قشنگت ممنونم بوسسسسسسسس برای فرشته های نازت

میام تو وبت می گم خانمی
مامان فرشته
14 اردیبهشت 90 2:06
سلاممممممم عشق من خوبی؟
چه خبرا ؟
چقدر دلم برات تنگ شده
مواظب خودت باش عزیزم بوسسسسسسس
فرشته هاتو ببوس


سلام عزیزم تو خوبی؟منم دلم برات تنگ شده بود بوسسسسسس
مامان محمد پرهام
14 اردیبهشت 90 10:38
مرسی عزیزم که درک می کنی
راستش پدر شوهرم حالش اصلا" خوب نیست. خیلی داغونیم خصوصا" شوهرم


سلام عزیزم امیدوارم زودتر بهتر بشن
مامان قندعسل
14 اردیبهشت 90 10:43
سلام عزیزدلم دوتا بوس محککککککککککم واسه جوجه های نازت


ممنونم گلممممممممممممم
محمد گیان
14 اردیبهشت 90 12:00
سلام خاله عکس فرشته ها آخر صفحه وب محمد هستش ببین اگر خواستی این هم کدش



ممنونم عزیزم لطف داری
دانیال عشق عمه رویا
14 اردیبهشت 90 12:46
ای نازی نگا کن خودم هوس کردم یادش بخیر


آره خانمی آدم با بچه ها بر می گرده به کودکی
زينب عشق مامان و بابا
14 اردیبهشت 90 14:06
سلام گلهاي خوشگل خوبند ممنون كه زود زود به ما سر ميزنيد.با پست جديد بروزم


خواهش می کنم زینب جونم چطوره؟
الهه
14 اردیبهشت 90 15:56
سلام سارای عزیز . حتما منو نمیشناسین . من دوست خاله سحری طه و پرهامم . الان بطور فوق العاده اتفاقی اومدم تو نینی وبلاگ یهو اسم طه و پرهام رو دیدم خیلی واسم جالب بود افرین که اینقدر ذوق و حوصله دارید . حتما اگه به سحر بگید فکر میکنه خبریه . بهش بگید نه هیچی نیست فقط میخواستم برم تو وبلاگ محمد مبین برادر زاده عسلم . فعلا بای


سلام عزیزممممممم خیلی خوش اومدی خوشحالم کردی دوستهای سحر جونم دوستهای منم هستن عزیزم بازم به ما سر بزن
مامان غزل
15 اردیبهشت 90 8:51
سلام عزیزم.
پسرا خوبن؟خودت خوبی؟من وغزل هم عاشق کارتونیم باهم میبینیم کارتونهای غزلو
بوس پسرا یادت نره


ممنونم عزیزم خداروشکر منم همینطورم غزل جونمو ببوسسسسس
مامان حسین
15 اردیبهشت 90 12:33
سلام عزیزم
ممنون که به فکر من هستی و بهم سر میزنی.خوبی ؟؟؟؟؟
گل پسراتو میبوسم.


خواهش می کنم خانومی