♥♥ فرشته های روی زمین ♥♥

بازگشت

1390/4/28 0:21
نویسنده : مامان سارا
1,516 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممممم

خیلی وقته ننوشتممممممممممممممم دلم برای همه دوستهای خوبم تنگ شده بود یک دنیا از همتون ممنونم که به یاد من بودید و به من سر می زدید

راستش خیلی گرفتار بودم و حوصله هم نداشتم ولی دلم تنگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ شده بوددددددددددد برای اینجا و همه شما دوستهای خوبم

هی دنبال یک فرصت مناسب می گشتم برای دوباره نوشتن تا اینکه به یکی از دوستهای خوبم قول دادم لبخند

به همتون سر می زنم قول می دمممممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان فرشته
28 تیر 90 0:23
سلامممممممم عزیزمممممممممم
الهی قربونت برم با معرفت من
خوش اومدی
بوسسسسسسسسسسس


ممنونم عزیزمممممممممممممم
بوسسسسسسسسسسسسسسسس
شیرین مامان نیما
28 تیر 90 9:02
مامان حسني
28 تیر 90 9:57
سلام ساراخانم گل
امروز كه داشتم وبلاگهاي ني ني هاي مسابقه را مي ديدم وبلاگ شما را هم بازكردم وخيلي خوشحال شدم كه بعدازمدتها دوباره وبلاگت را بازكردي اين مدت هروقت به وبلگهاي لينك شده ام سرميزدم اينجا هم ميومدم ولي ميديم نيستي ومي رفتم امروز خيلي خوشحالم كردي كه اومدي منتظرت بودم خواهرخوبم
الهي هميشه دركنارخانواده ات صحيح وسالم وخوش وخرم باشي


ممنونم عزیزم منم خیلی خوشحالم که دوستهای خوبی مثل شما دارم
مامان شازده کوچولو
28 تیر 90 10:13
سلاااااااااااااااااااااااااااام ساراجونم
خوبی عزیزم
گل پسرای من چطورن
من که خیلی دلم براتون تنگ شده بود
خوشحالم که برگشتی


ممنونم عزیزم منم همینطور
مامان سید ابوالفضل
28 تیر 90 18:04
سلااااااااااام سلااااااااااام صدتا سلااااااااااام
خیلی خیلی خوشحالم که برگشتی منم دلم برات تنگ شده بود عزیزم
نی نیارو حتماً ببوسسسس


سلام عزیزممممممممممم ممنونممممممممم
مامان ال آی
29 تیر 90 10:01
salam.


سلام گلمممممممممممممممم
مامان شیدا
29 تیر 90 11:44
سلام سارا جونم خوبی عزیزم؟دلم برات خیلی خیلی تنگ شده بود.خوشحالم که بازم اومدی.بوسسسسسسسسراستی قالب جدید مبارک


سلام گلمممممممممممممم ممنونم
مادر کوثر
2 مرداد 90 16:12
وای عزیزم خیلی وقت بود اینجا نیومده بودم خوش اومدی گلم