♥♥ فرشته های روی زمین ♥♥

ذوق زدن من

1389/12/9 17:42
نویسنده : مامان سارا
368 بازدید
اشتراک گذاری

سلام طاها جونم: بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com 

امروز کلی ذوق زدم قربونت برم آخه شما برای اولین بار

بسم الله الرحمن الرحیم رو گفتی اینقدر شیرین گفتی مامان

اگه بدونی چقدر خوشحال شدم داشتم سوره توحید رو یادت می دادم هر کار می کردم قل هو الله رو نمی تونستی درست تلفظ کنی به احد هم می گفتی اسد قربون اون شیرین حرف زدنت ولی مامانی من مجبورت نمی کنم چیزی رو یاد بگیری به وقتش خودت یاد می گیری عزیزم

راستی یک چیز دیگه طاها که من خیلی دوست دارم وقتی می خوای بگی من نمی تونم نگاه کنم می گی من نگاه نمی کنم مامان 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان زهرا نازنازی
9 اسفند 89 18:48
محمد گیان
10 اسفند 89 10:15
سلام فرشته ها دست مامانتون درد نکند هیچی مثل تربیت دینی نمیشه انشالله که حافظ کل قرآن بشین


قربونت بشم خانمی محمد جونمو ببوس