♥♥ فرشته های روی زمین ♥♥

پرهام دوست داشتنی من

1389/12/10 11:05
نویسنده : مامان سارا
372 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرهام دوست داشتنی من:

حالا نوبت تو شد پسرگلم همه به من می گفتند پس چرا از

پرهام چیزی نمی نویسی آخه می خواستم از کوچیکیهای

طاها هر چی یادم بود بنویسم تا طاها دوساله می شه که

 شما تشریف میارید ولی دیدم دیر میشه دیگه حالا ازشما

هم مینویسم هرچی ازطاها جونم یادم بود مینویسم

می دونی گلم وقتی طاها یک سال و سه ماهش بود و اون

روزها اوج اذیتهای طاها بود فهمیدم تودلم یک نی نی دیگه دارم

 

راستش اولش خیلی ناراحت شدم شکلکـــْـ هایِ هلــن

ازمن دلخور نشی مامانی آخه شرایطشو نداشتیم اصلا ولی

 کم کم فهمیدم تو یک هدیه از طرف خدایی وحتما حکمتی

بوده که خدا تو رو به من داده

خلاصه پسرم دوران بارداری با وجود طاها با شرایط سختی

سپری شد فکر کن تو ماه ۸و۹ هم بعضی وقتها مجبور بودم

طاها رو بغل کنم آخه اونم گناه داشت مامانی خیلی کوچیک بودبهرحال گذشت به خوبی خدا روشکر

وشما فرشته کوچولو به دنیا اومدی

 خدا روشکر سالم و سرحال ازهمون وقتی که به دنیا اومدی زبر وزرنگ بودی مامانی

باورت میشه پسرم وقتی آوردنت تو اتاق چشمات باز

همینجوری می گشتی همه جا رو بینی وقتی به شکم 

مامان جون گذاشتت رو تخت سرتو بالا آوردی

 

وای باورمون نمی شد همون روز اول تو بیمارستان

 

الهی قربونت برم خوش اومدی عزیزم دوستت دارم

اینجا مامان ۲ روزه هستی

ببین مامانی اینجا  ۱۰ روزه هستی عشقمشکلک های شباهنگ- Love
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان شایلی
7 اسفند 89 23:16
سلام. خوبی سارا جون. یک نظر دارم. وبلاگت خیلی سنگین شده... برای اینکه صفحهء اول رو خیلی طول میکشه باز کنه... برو به قسمت تنظیمات وبلاگتمطالب صفحه نخست... تعداد صفحاتت رو 5 یا 6 ا کن... اینجوری وبت زودی باز میشه... این نظر منه...


ممنونم عزیزم ازراهنماییت همین کارو کردم
مامان شایلی
8 اسفند 89 2:01
سلام عزیزم... من لینکت کردم


ممنونم خانمی منم همینطور
محمد گیان
8 اسفند 89 10:20
سلام به دوستان خوبم طاها و پرهام جان و خاله سارا
ماشالله خدا حفظش کنه خاله مواظبشون باش


مرسی عزیزم توم مواظب خودت باش
نسترن
8 اسفند 89 14:12
سلام عزیزم. الهی قدم هردوتاشون واست خیر وخوشی باشه
نسترن
8 اسفند 89 14:12
سلام عزیزم. الهی قدم هردوتاشون واست خیر وخوشی باشه


ممنونم خانمی نی نی خوشگل شما هم همینطور
مامان فرشته
8 اسفند 89 15:11
سلام عزیزمممممممممم خوبی ؟ وای چقدر سخت بوده دو تا پشت سر هم اما دیگه راحت شدی در عوض........... خدا جفتشو برات حفظ کنه گلم هر دوشونو ببوس


ممنونم خانمی منتظر نی نی خوشگل تو هم هستیم
مهشید
8 اسفند 89 15:59
سلام سارا جون عکس نی نیت خیلی ملوسه خدا هر دوتا گلپسرو سالم وشاد نگه داره تا قدر مامان صبور و گلشونو بدونن


ممنونم عزیزم منتظر نی نی خوشگلتم