♥♥ فرشته های روی زمین ♥♥

نصیحت مادرانه

1389/12/11 10:16
نویسنده : مامان سارا
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم:

همیشه یادتون باشه برای خودتون هر چیزی که هستید خیلی ارزش قائل باشید چون خدا هر انسانی رو که آفریده از روح خودش در اون دمیده پس هر انسانی تکه ای از گوهر وجود خداست و ارزشمند.

 هیچ وقت خودتون رو در هر جا و مکانی که هستید با هیچ کس مقایسه نکنید چون این شمایید با یک آفرینش منحصر به فرد و تواناییهای منحصر به فرد شاید روزی در جایگاهی قرار بگیرید که دوست نداشته باشید ولی عزیزهای من تلاش کنید تا به خواسته تون برسید ولی هیچ وقت حسرت نخورید

هیچ وقت در پی به دست آوردن رضایت مخلوق نباشید چون خلق خدا هیچ وقت راضی نیست به همه احترام بگذارید ولی کاری رو انجام بدید که رضایت خدا توش باشه من توی این ۲۹ سال زندگیم همیشه سعی کردم دیگران ازم راضی باشند ولی اشتباه کردم

وقتی احساس کردید کاری درسته وحرفی درسته اون رو انجام بدید و به زبون بیارید از هیچ چیز جز از خدا نترسید حتی اگر من وبابا حرف اشتباهی زدیم حتما ما رو هم قانع کنید هیچ وقت از حق کوتاه نیایید

در آخر همیشه شاد باشید پسرای گلم وقتی بتونید حق خودتونو بگیرید و حرف تون رو بزنید همیشه شاد خواهید بود برعکس مامانتون من تمام تلاشم رو می کنم این چیزها رو به شما یاد بدم

دوستتون دارم 

                                                                 مامان 

جديدترين خدمات وبلاگ نويسان  ..منبع كامل عكسهاي كارتوني و زیبا ساز وبلاگ .. ܓܨஜミ★ミ گالری عکس قلب شیشه ایミ★ミஜܓܨ   http://ghalbe6ei.blogfa.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان حسین
11 اسفند 89 11:23
نصایح مادرانت به دل نشست.


ممنونم خانمی
sonia
11 اسفند 89 12:49
salam sara jan,,,,,,,,,khobi khanoomi,ba harfaye madaraneye ghashanget movafegham,kamelan dorost gofti,khoshbehale parhamjoon va taha joon ba dashtane mamane fahimi mese to,,,,,,,,,,,,to ro khoda baram 2a kon to ye mamane khobo mehrabooni bozorg kardan va tarbiyat kardane 2ta pesar to in sen kheyli sakhte khoda 2aye mamani mese to ro ejabat mikone,,,,,,,,2a kon manam mese to gereftar sham


ممنونم عزیزم مطمئن باش یک نی نی زود میاد پیشت
مامان قندعسل
11 اسفند 89 14:34
افرين سارا جون...حرف حق میزنی ..به حرف مردم گوش دادن...دل همه ی مردم رو راضی کردن...یعنی تباهی خودت و زندگیت باید بتونیم فقط خدای مهربون رو از خودمون راضی کنیم
مامان یه نی نی
11 اسفند 89 17:45
آخی ... چه خوبه که اینا رو اینجا می نویسین می تونین مرور کنین و راجع بهش با بجه ها حرف بزنین ممنون از پیشنهادت در مورد غذا دادن به هلیا
محمد گیان
12 اسفند 89 10:02
سلام فرشتها خوبین من هم به نصیحتهای خاله سارا گوش میکنم که آینده خوبی داشته باشم
چه پروانه های قشنگی وبو چکار کردین خیلی قشنگ شده


خواهش می کنم عزیزم به وبلاگ شما که نمی رسه