♥♥ فرشته های روی زمین ♥♥

شیوه های رفتاری مادر در زمان غذا دادن به کودک

1389/12/9 17:42
نویسنده : مامان سارا
273 بازدید
اشتراک گذاری

 

● اگر مادر در زمان تغذیه کودک هدفهای زیر را دنبال کند


▪ نیازهای تغذیه ای کودک را تامین کند


▪ احساس استقلال کودک را در خوردن غذا برآورده سازد


▪ عکس العمل مناسب و یکنواختی در مقابل رفتارهای کودک ابراز کند


▪ ذائقه او را به انواع مواد غذایی عادت دهد

 

▪ محیط سرشار از محبت و صمیمت و بدور از جنجال در زمان غذا خوردن فراهم کند


▪ سفره غذا را در شرایط مناسب که خاطره دلپذیری ایجاد کند فراهم کند


می تواند در تغذیه کودک خود موفق باشد .



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان قندعسل
10 اسفند 89 9:42
ممنون واسه من که تازه غذای کمکی محمدجونو شروع کردم این راهکارها خیلی واسم مفیده
مامان حسین
10 اسفند 89 18:23
پسر من هم همسن طاها جونه.سارا جون
میخواستم بپرسم صحبت کردنش چه جوریه؟
دیگه کامل حرف میزنه؟البته ببخشین سوال کردم.


خواهش می کنم عزیزم خیلی واضح صحبت نمی کنه خیلی هم دیر به حرف اومد نگران نباش
مامان یه نی نی
10 اسفند 89 18:39
سلام عزیزم ... مامان هلیا هستم ///گاهی میام وبتون ولی سرعت اینترنتم اونقدر پایینه که خیلی سخت باز می کنه و بعدشم نمی تونم نظر بدم ...
ولی سر می زنم
راستش هلیا هنوز مریضه ... و چون ویروسیه هنوز دوره اش تموم نشده که خوب شه
مرسی که پرسیدی حالشو

والا این راهکارها که گفتین در گفتن راحتتر به نظر میاد تا عمل
دخترم الان بهتر شده
ولی در مجموع چیزی نیست که خیلی دوس داشته باشه
جز ماکارونی و سبزی پلو
بقیه چیزا رو به زحمت می دم بهش



می دونم خانمی خودمم خیلی سختی کشیدم واسه غذا دادن به بچه ها
رز
10 اسفند 89 23:00
قربونت برم ساراجون عکسارو درست کردم بازم از اینکه دوست خوب و مهربونی مثل شما پیداکردم خوشحالم عزیزم می بوسمت


ممنونم خانمی منم خیلی خوشحالم
مهشيد
11 اسفند 89 0:25
ماماني ياستين
11 اسفند 89 1:06
سلام سارا جون،اول ازت تشكر ميكنم كه به وبم سر زدي و حال متينم رو پرسيدي،دكتر گفت:هنوز كامل نرسيده و يه سري ر‍‍‍ژيم و دستورات غذايي داد كه بايد تا 8 سالگي مراعات كنه تا به اميد خدا مشكلش رفع بشه،در ضمن ني نيهاي نازي داري ببوسشون،لينكت كردم


خدا رو شکر عزیزم منم لینکت می کنم
دایی و زن دایی یاسمن بانو
11 اسفند 89 5:30
وقتی اسفند میاد دل من پر می زنه به کودکیم. به 20 سال پیش. به 10 تومن عیدی بابا. به رابین هودی که هر سال عید یه بار میدیمش. به رمی و مامانش. به جنگهای نوروزی. به .... راستی کاش به خاطر عیدام که شده میشد بچه بودیم.
نسترن
11 اسفند 89 8:21
سلام ساراجون. ممنونم از مطالب مفیدت. پسرای گل رو ببوس
محمد گیان
11 اسفند 89 9:50
سلام فرشته ها سلام خاله مطالب خوب و اموزنده ای توی وب میزاری ممنون


خواهش می کنم عزیزم