♥♥ فرشته های روی زمین ♥♥

خوشبخت ترین آدمها

1389/12/19 16:23
نویسنده : مامان سارا
609 بازدید
اشتراک گذاری

 

وقتی که خودم را از بالای ساختمان پرت کردم .در طبقه دهم زن و شوهر به ظاهر مهربانی را دیدم که با خشونت مشغول دعوا بودند! 

در طبقه نهم پیتر قوی جثه و پر زور را دیدم که گریه می کرد !

در طبقه هشتم مِی داشت گریه می کرد چون نامزدش ترکش کرده بود .

در طبقه هفتم دن را دیدم که داروی ضد افسردگی هر روزش را می خورد!

در طبقه ششم هنگ بیکار را دیدم که هنوز هم روزی هفت روزنامه می خرد تا بلکه کاری پیدا کند!

در طبقه پنجم هم آقای وانگ به ظاهر بسیار ثروتمند را دیدم که در خلوت حساب بدهکاری هایش را می رسید.

در طبقه چهارم ماری را دیدم که باز هم با نامزدش کتک کاری می کرد!

 در طبقه سوم پیر مردی را دیدم که چشم به راه است تا شاید کسی به دیدنش بیاید!

در طبقه دوم لی لی را دیدم که به عکس شوهرش که از شش ماه قبل مفقود شده بود، زل زده است!

 قبل از پریدن فکر می کردم از همه بیچاره ترم.

اما حالا می دانم که هر کس گرفتاری ها و نگرانی های خودش را دارد.

 بعد از دیدن همه فهمیدم که وضعم آنقدر ها هم بد نبود.

 حالا کسانی که همین الآن دیدم، دارند به من نگاه می کنند.

 فکر می کنم آنها بعد از دیدن من با خودشان فکر می کنند که وضعشان آنقدر ها هم بد نیست!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان شیما وحدیث
19 اسفند 89 17:49
سلام .مامانی گل پسرا . داستان هاتون خیلی زیبا ست .آدم وتو فکر میبره . بااجازه شما رو لینک کردم .شما هم اگه دوست داشتی مارو لینک کن. به ماهم سربزن خوشحال میشم.
رز
19 اسفند 89 22:00
متن زیبایی بود فرشته هاروببوس
afshin
19 اسفند 89 23:18
سرودن و زمزمة " سرخی تو از من و زردی من از تو " مراسم قاشق زنی -- در این شب آنهائی که ندار بودند با بر سر انداختن پارچه اي بلند به درب منزل داراها رفته و با قاشق زنی کاسه ای میداند و آجیل و شیرینی میگرفتند بدون اینکه شناخته شوند و بين شکل , طبقه فقرا هم سال نو را با همراه آجیل و شیرینی آغاز میکردند بدون اینکه کسی متوجه این کمک به آنها شود جشن چهارشنبه سوری خجسته باد
مامانی یاستین
20 اسفند 89 0:57
سلام،واقعا همینطور!!! آدما قدر داشته هاشون و نمیدونن
مامان آنیسا
20 اسفند 89 3:00
سلام عزیزم متنت واقعا زیبا بود لذت بردم والبته کمی هم به فکر فرو رفتم این شرح حال خود ماست .اگر هیچ وقت خدارو فراموش نکنیم خوشبخت ترین انسانیم کوچولوهای نازتو ببوس
مامان فرشته
20 اسفند 89 13:37
سلام سارا جونم عالی بود ممنون
زينب عشق مامان و بابا
21 اسفند 89 9:25
ممنون كه به ما سر زديد هميشه شاد و سربلند باشيدبه طاها و پرهام سلام برسونيد
مامان حسین
21 اسفند 89 9:33
متن خیلی جالبی بود.ممنون عزیزم.پسرای گلت رو ببوس.
مامان محمد پرهام
21 اسفند 89 11:45
سلام هم قالبی خوشحالم یه پرهام دیگه هم پیدا کردم قدم رنجه کنید: °°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________## با اجازه لینکیدمتون،اگه افتخار دادین منو این شکلی بلینکید: ✿ پر آرزوهام; پرهام ✿