♥♥ فرشته های روی زمین ♥♥

برای طاها

1389/12/21 10:33
نویسنده : مامان سارا
367 بازدید
اشتراک گذاری

  تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ "*.۩۞۩ کل کل دختر و پسر ۩۞۩.*" www.anti-bg.blogfa.com                           تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ "*.۩۞۩ کل کل دختر و پسر ۩۞۩.*" www.anti-bg.blogfa.com

سلام طاهای عزیزم:

می دونی مامان وقتی دو سال و نیمت بود و روزهایی بود که داداشی منو اذیت می کرد و شما هم که هنوز کوچولو بودی با خودم فکر می کردم چه جوری می تونم سرگرمت کنم همش به من می گفتی مامان فاشو(پاشو) بریم بازی  منم یا در حال دویدن دور خونه بودم     یا ماشین بازی

تو اسباب بازی ها هم فقط عاشق ماشینی عزیزم الانم همینطوره یا با هم تونل درست می کردیم وبا ماشینات رد می شدیم یا قطار بازی می کردیم  ولی انها همه تا وقتی بود که پرهام ساکت بود همینکه پرهام شروع می کرد تو هم می گفتی با ید با من بازی کنی اهل کارتن نگاه کردن هم نبودی مامان

 

 خلاصه کلی نشستم با خودم فکر کردم چه جوری می تونم سرگرمت کنم  یادم اومد یک کارتنی هست به اسم ماشینها که چند سال قبل اسکار گرفته وخیلی هم جالب به بابا گفتم بره اونو واست پیدا کنه

 خلاصه گلم

بابا اون کارتن رو پیدا کرد و وقتی برات گذاشتیم تا وقتی تموم شداز  پای تلویزیون تکون نخوردی   شکلک های شباهنگ

حالا از اون موقع یک سال می گذره مامان و تو هنوز عاشق اون کارتنی و هر وقت می بینی انگار دفعه اولی که می بینی واینقدر ذوق می کنی که خدا می دونه من وبابا هم اون کارتن رو با وجود اینکه میلیون بار دیدیم ولی عاشقشیمشکلک های شباهنگ Shabahang

به خاطر اون کارتن که شخصیت اولش یک ماشین قرمز به اسم مک کوئین به همه ماشینهای قرمز می گی مک کوئین

با کارهای ماتر اون ماشین کنارش اینقدر می خندی قربون اون خنده هات

اینم عکس مک کوئینت عزیزم 

 

Cars

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آنیسا
21 اسفند 89 10:47
آفرین به طاها جون ومامان خوب باحوصلش
مامان فرشته
21 اسفند 89 10:53
سلام سارا جونم ......... خوبی ؟ گل پسرای نازت خوبن ؟ می بینی طاها جونم چقدر وفاداره بعد یک سال با این همه کارتنهای مختلف هنوز همون کارتن رو دوست داره قربونش برم بوسسسسسسسسسسسس
مامان زهرا نازنازی
21 اسفند 89 11:41
سلام عزیزم ممنون از حضوره سبزت و نظر بسیار دلگرم کننده ت خدا شکر که شما رو دارم
مامان محمد پرهام
21 اسفند 89 11:49
محمد گیان
21 اسفند 89 12:34
سلام به خاله سارا و فرشته ها طاها و پرهام جان منم فردا این کارتن را میخرم
مامان فرزانه
21 اسفند 89 18:51
سلام عزیزم از نظرت خوشحال شدم خدا بچه هاتو برات حفظ کنه گلم نیایش منم با اینکه دختر عاشق این کارتونه خیلی ماشین دوست داره بازم می خوام براش ماشین بخرم عین پسرا ماشین بازی می کنه بازم پیش ما بیا