♥♥ فرشته های روی زمین ♥♥

خدا را شکر

1390/1/28 10:35
نویسنده : مامان سارا
531 بازدید
اشتراک گذاری

خدا را شکر که هر روز صبح باید با زنگ ساعت بیدار شوم. این یعنی من هنوز زنده ام.

  خدا را شکر که در پایان روز از خستگی از پا می افتم.این یعنی توان سخت کار کردن را دارم.

 

  
  خدا را شکر که لباسهایم کمی برایم تنگ شده اند. این یعنی غذای کافی برای خوردن دارم.

 خدا را شکر که این همه شستنی و اتو کردنی دارم. این یعنی من لباس برای پوشیدن دارم.

 خدا را شکر که سرو صدای همسایه ها را می شنوم. این یعنی من توانائی شنیدن دارم.

  خدا را شکر که باید زمین را بشویم و پنجره ها را تمیز کنم.این یعنی من خانه ای دارم.
 

خدا را شکر که در پایان روز از خستگی از پا می افتم.این یعنی توان سخت کار کردن را دارم.


 

خدا را شکر که هر روز صبح باید با زنگ ساعت بیدار شوم. این یعنی من هنوز زنده ام.

 

 

خدا را شکر که گاهی اوقات بیمار می شوم. این یعنی بیاد آورم که اغلب اوقات سالم هستم 

 

خداراشکر...خدارا شکر...خدارا شکر


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان قندعسل
28 فروردین 90 11:21
سلام عزیزدلم ...ببخش که دیر شد....افرین به مامان سارا..کلی مطلب خوندنی گذاشته....همشون جای تامل دارن...من عاشق اینجور متنام


خواهش می کنم عزیزم خوشحالم که خوشت اومده
مامان كيانا
28 فروردین 90 11:46
سلام به مامان سارا وگلاي نازنينش..هر لحظه شكر خداوند به خاطر داشته هامون هم كمه ...ممنون از مطالب زيبا وپرمعنات.به ماهم سري بزن


سلام به روی ماهت ممنونم
مامان كيانا
28 فروردین 90 11:47
بازم سلام...يادم رفت بگم با اجازه لينكت كردم


کار خوبی کردی گلم ممنونم
شیرین مامان نیما
28 فروردین 90 12:00
واقعا درسته.
مامان حسین
28 فروردین 90 12:25
سلام ساراجون
به خاطر همه چیزهایی که نوشتی خدا را
شکر.خیلی قشنگ بودن.دست گلت درد نکنه.


خواهش می کنم عزیزم قابلی نداشت
مامان فرشته
28 فروردین 90 13:35
خدا رو شکر که من اینجام و دوستای خوبی مثل سارا جون رو دارم

بوسسسسسسسس


ممنونم عزیزم منم خوشحالم دوستای خوبی مثل تو دارم
مامان پرهام
28 فروردین 90 13:42
سلام مرسي خاله. نوشته تون هم خيلي خوب و به موقع بود!


خواهش می کنم عزیزم خوشحالم خوشت اومده
محمد گیان
28 فروردین 90 15:06
سلام خاله سارا سلام به پرهام و طاها جان خوبین مطالب بسیار زیبا و خوبی میزاری واقعا عالیه مرسی فرشته ها را ببوس


خواهش می کنم عزیزم
مامان ماهان
28 فروردین 90 18:36
یکی از یکی قشنگتر و بهتر ممنون عزیزم


خواهش می کنم گلم قابلی نداشت
دوفرشته آسمانی
28 فروردین 90 19:14
سلام ممنونیم که وه ماسرزدید باز هم بیاید خوشحال میشیم
مامان ماهان
28 فروردین 90 23:07
فرشته ها خوبن عزیزمببوسشون
رز
28 فروردین 90 23:56
ساراجونم فوق العاده است خیلی زیبابود


خواهش می کنم عزیزم قابلی نداشت
نسترن
29 فروردین 90 6:15
وخداروشکر که نسترن دوستای خوبی مثل تو داره که اینقدر مطلبای قشنگ می نویسه


قابل تو رو نداشت عزیزم
مامان ماهان
29 فروردین 90 6:59
ممنونم عزیزم
مامان آنیسا
29 فروردین 90 14:31
واقعا خدارا شکر
متنت خییییییییییییلی زیبا بود وآرامش بخش
ممنون وخسته نباشی


قابلی نداشت گلم
مامان ال آی
31 فروردین 90 18:19
ای ول سارا جون که اینقدر اکتیو شدی .من اصلا وقت نمی کنم .


ممنونم گلم منم وقتی بچه ها خوابن می نویسم عزیزم
آرمین
1 اردیبهشت 90 7:27
خیلی عالیه مخصوصا عکسهای انتخابی
موفق باشی


ممنونم عزیزم خیلی لطف داری
آزاده
1 اردیبهشت 90 9:33
سلام عزیزم ... خیلی زیبا بود ...


سلام گلم قابلی نداشت