♥♥ فرشته های روی زمین ♥♥

شعر(2)

1390/1/29 7:31
نویسنده : مامان سارا
900 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرای من :

شما دوتا شعر خیلی دوست دارین و هر روز کلی شعر با هم می خونیم اینم یکی از اون شعرهاست که با کلی ذوق زدن من با طاها (البته طاها شکسته بسته )می خونیم و پرهامم ذوق می زنه

تو حوض خونه ما

ماهیهای رنگارنگ        
بالا و پایین می رن

با پولکای قشنگ
کلاغه تا می بینه

کنار حوض می شینه
می خواد ماهی یگیره
ماهیا تا می بینن

.به زیر آبها میرن
کلاغ شیطون می شه زار و پریشون

 

یکی شعر دیگه هم این شعر معروف آقا خرگوشه و خاله موشه است که ما به ربطه این دوتا پی نبردیم و این شعر بیشتر در مواردی خونده می شه که شما دوتا وقتی توی ماشین هستیم ماشین رو روی سرتون می ذارید و من بیچاره اونقدر شعر می خونم که صدام می گیره

 

 

یه روز یه آقا خرگوشه
رفت پیش یک بچه موشهEmoticon


موشه دوید تو سوراخ
خرگوشه گفت: آخ
وایسا جونم کارت دارم
من خرگوش بی ازارم
کاریت ندارم
از سوراخت بیا بیرون
نمیخوای مهمون
مادر موشه عاقل بود
زنی باهوش و کامل بود
نگاهی کرد به خرگوش
گفت به بچه موش:
نترس جونم اون مهمونه
خیلی خوب و مهربونه
زود برو به اون سلام کن
بیارش خونه.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

محمد گیان
29 فروردین 90 7:40
سلام به به چه شعرهای قشنگی من هم این شعرها را دوست دارم خاله فرشتها را ببوس


چشم عزیزم
مامان قندعسل
29 فروردین 90 8:27
سلام سارا جون شعر اقا خرگوشه رو وقتی میرفتم مهد یادمون داده بودن...یاد خاطرات بچه گیم افتادم حالا هم مدام واسه محمد میخونمش
رز
29 فروردین 90 8:39
وای قربون شماها با این شعرخوندنتون خیلی دوستون دارم چه ساعت قشنگی سارا جونم


ممنونم خاله جونممممممم
رز
29 فروردین 90 8:40
چه زمینه زیبایی خیلی رویایی شده قربونت برم


چشمات قشنگ می بینه عزیزم
زينب عشق مامان و بابا
29 فروردین 90 9:18
سلام سلام شاد باشيد


ممنونم عزیزم شما هم همینطور
شیرین مامان نیما
29 فروردین 90 9:41
سلام خوبین ؟ وای اینا رو حفظی من که


آره عزیزم اینقدر خوندم که دیگه بعضی وقتها همینجوری برای خودم زمزمه می کنم دیگه
مامان فرشته
29 فروردین 90 11:33
سلامممممم عزیز دلمممم خوبی ؟

ای جانم قربونت برم عزیزم با شعر خوندنت
دعا کن گیسوی منم بیاد باهاش شعر بخونم باشه طاها جون ؟


قربونت برم عزیزم دیگه چیزی نمونده گلم
ماماني ياستين
29 فروردین 90 13:11
سلام سارا جون،چقدر نوشته هات آرامش بخشه


خواهش می کنم عزیزم
مامان آنیسا
29 فروردین 90 14:28
سلام عزیزم ببخشید منو آنیسا زیاد نمیذاره پای کامپیوتر بنشینم مدام نق میزنه برای همین هم کمتر میام
به به چه شعرهای زیبایی
شعر آقا خرگوشه را منم که بچه بودم بلد بودم برای همین خیلی لذت بردم بوووووووووووووس به طاها وپرهام گل


می دونم عزیزم بچه ها تو این سن خیلی اذیت می کنن بوسش کن از طرف من
شکوه مامان ارمیا
29 فروردین 90 14:43
سلام
چه شعرای قشنگی من که عاشق شعر دومی هستم.
چندمدت پیش اومدم شهردومی رو بخونم به وسطش که رسیدم یادم رفت بقیه ش ممنونم که دوباره یادم آوردیش


خدارو شکر که خوشت اومده خانمی
مامان زهرا نازنازی
29 فروردین 90 15:41
___________$$$$$$ ______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$
سودابه
29 فروردین 90 16:09
درود و سپاس به خاطر محبتتون و نوشته های زیبا و پر معناتون . من معتقدم نوشته های آدما قسمتی از اندیشه اوناست .خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم. موفق باشید.


منم همینطور عزیزم خیلی لطف داری
مامان ماهان
29 فروردین 90 18:17
خیلی قشنگ بود راستی ممنونم که با نظرات به من دلگرمی میدی


خواهش می کنم گلم من که کاری نکردم تو خودت اینقدر ماهی
دانیال عشق عمه رویا
29 فروردین 90 18:26
سلام سارای عزیزم خوبی ؟؟ مرسی که به وبلاگم سر میزنی ..اما نمیدونم میتونی احساسمو درک کنی؟؟ واقعا دانیالو دوست دارم نمیدونم چجوری احساساتمو نسبت بهش ابراز کنم حاضرم براش جون بدم...


می دونم گلم خوش به حال دانیال
مامان مهسان
29 فروردین 90 19:44
سلام عزیزم خیلی ماهی که به ماسرمیزنی با این همه کاری که داری من خودم تو یه دونش موندم تازه هنوز شیطونیاش شروع نشده مامان خیلی خوبی هستی داشتن دوتا بچه تو این سن خییییییییییییلی سخته ایشاا..خدا واست نگهشون داره .من لینکت میکنم


قربونت برم عزیزم آره خیلی سخته راستش بضی وقتها واقعا کم میارم
مامان روژین
29 فروردین 90 22:07
سلام به مامان مهربون و دوتا وروجمهای خوردنی .
شما هم خوب شعر میخونیدها . آفرین .
راستی لینکتون کردیم . بوس .


ممنونم عزیزم منم لینکت کردم
مامان صدرا
30 فروردین 90 3:47
سلام عزيزم
خدا حفظشون كنه . خيلي كار خوبي كردي دوتا فرشته كوچولو آوردي اينطوري هم به اونا خوش ميگذره هم به شما . انشاالله هميشه سالم و شاد باشن . به منو پسرمم سر بزنيد خوشحال ميشيم


می دونی خانمی خوبه ولی خیلی سخته خیلی
مامان مانی جون
30 فروردین 90 7:09
سلام خاله سارا جون ممنون بابت تذکرت الان که آهنم رو میخورم.پسرای گلت چه طورن خوب شیطنت میکنن؟واسه طاها و پرهام


خواهش می کنم گلم خدا روشکر خوبن
لالایی
30 فروردین 90 9:24
چه وبلاگ قشنگی! بوسسسسس


ممنونم عزیزم چشمات قشنگ می بینه
مامان محمد پرهام
30 فروردین 90 11:08
سلام سارا جون
خوبی؟ امیدوارم همیشه شاد و سرحال در حال شعر خوندن با گل پسرات باشی،آخه اینجوری حس بچگی هامون تازه می شه
جالب اینکه چند روز پیش داشتم به ارتباط این شعر(دومی) فکر می کردم که به نتیجه ای هم نرسیدم اما قبلا" وقتی اینو برا پرهام می خوندم،تا که به "آخ" می رسیدم ریسه می رفت از خنده


آره عزیزم پرهام منم موقع آخ کلی می خنده
مامان محمد پرهام
30 فروردین 90 11:10
بوس واسه جقله ها یادم رفت و صد البته واسه مامانشون
مامان حسین
30 فروردین 90 14:13
سلام سارا جون
گل پسراتو می بوسم.


ممنونم گلم منم همینطور
مامان محمد پرهام
31 فروردین 90 9:06