♥♥ فرشته های روی زمین ♥♥

مادرانه

1390/2/7 10:26
نویسنده : مامان سارا
530 بازدید
اشتراک گذاری

طاها و پرهام من سلام:

بعضی انسانها اونقدر بزرگ هستند که سالهای سال از وقتی دیگه نیستند هم برای دیگران قابل احترام هستند مثل دکتر شریعتی من از وقتی خودم رو شناختم کتابهای دکتر رو می خوندم چون پدر ومادرم خیلی به کتاب علاقه داشتند این یکی از بزرگترین شانسهای من تو زندگی بود کتابخونه ما پر بود از کتابهای دکتر شریعتی و اوریانا فالاچی و....

همه زندگی من هم تو کتاب گذشت هرچند بعضی وقتها پشیمون میشم می گم کاش همون وقت رو گذاشته بودم آرایشگری یاد گرفته بودم الان وضعم بهتر بود نه از لحاظ مالی حالا بماند......(منظورم این نیست که آرایشگری بده)

حالا معیار آدمها فرق کرده کسی از تو نمی پرسه چقدر سواد داری (منظورم مدرک نیست)چقدر شعور داری چقدر درک داری از دنیا چی می فهمی

حالا هر چی ندونی بهتره خوشحال تری همه می پرسند مدرکت چیه؟خانوادت چطورن؟چقدر ثروت داری؟حالا اگه مثل آدمهای نادان فقط لبخند بزنی دیگران بیشتر دوستت دارن اگه ......

خیلی چیزها رو نمی تونم اینجا بگم ولی عزیزای مامان شما به این چیزها کار نداشته باشید مهم نیست کسی شما رو به خاطر این چیزها دوست داشته باشه خودتون مهمید سعی کنید همیشه مطالعه داشته باشید من از وقتی طاها خیلی کوچیک بود همیشه براش کتاب می خوندم

خودمم همینجوری بودم از سه سالگی عضو کانون بودم خیلی از مادر عزیزم ممنونم که کتاب خوندن رو به من یاد داد اون کتابهای قدیمی هنوز هست برای شما    

پسرای من دکتر شریعتی سال ٥٦ فوت کردند ولی هنوز جمله ها و کتابهاشون تازه تازه است اینجا هم چند تا جمله از دکتر شریعتی براتون می نویسم: 

 

آن روز كه همه به دنبال چشم زيبا هستند، تو به دنبال نگاه زيبا باش


اگر تنهاترين تنها شوم باز خدا هست او جانشين همه نداشتنهاست

 ترجیح می دهم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم وبه کفشهایم فکر کنم

آنچه میخواهیم نیستیم و آنچه هستیم نمیخواهیم ٬ آنچه دوست داریم نداریم و آنچه داریم دوست نداریم ٬ و عجیب است هنوز امیدوار به فردائی روشن هستیم ساعتها را بگذارید بخوابند . بیهوده زیستن را نیازی به شمردن نیست.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان حسین
6 اردیبهشت 90 16:01
سلام عزیزم
به نظر من تو بهترین ثروت را داری.پس به خودت ببال.


ممنونم عزیزم دوستهای خوبی که دارم ثروت بزرگی هستند
مامان آنیسا
6 اردیبهشت 90 18:04
سلام
مثل همیشه زیبا و جالب
خوش به حال این فرشته ها با این مامان گل


خواهش می کنم فرزانه جونم ممنونم
مامان ماهان
6 اردیبهشت 90 19:16
سلام خیلی قشنگ بود راستی چند روز رفته بودم شهرستان ممنونم که ازم خبر گرفتی بووس


ممنونم عزیزم خوش اومدی
مامان فرشته
6 اردیبهشت 90 23:38
سلام مهربونمممممممم
وای چقدر خوشحالم باهات صحبت کردم
من کاملاً با نوشته هات موافقم
ممنون بوسسسسس


ممنونم عزیزم منم همینطور
شیرین مامان نیما
7 اردیبهشت 90 8:22
سلام دوست گلم بهت افتخار می کنم


ممنونم عزیزم منم به دوستهای گلی مثل شما افتخار می کنم
سودابه
7 اردیبهشت 90 10:00
درود و آفرین به این انتخاب . درست میگی من هم گاهی از این بالا و پایین شدنای فکری متاثر میشم اما خب به دلم که برمیگردم میبینم میشه به همه چیز بی اعتنا بود . چون از درون راضیم که عمرم رو بی ارزش نگذروندم. موفق باشی


ممنونم عزیزم درست می گی
خاله سحر
7 اردیبهشت 90 11:02
خواهر دوست داشتنی من خودت میدونی بهترینی . پس دیگران رو نبین و فقط خوبیای خودت رو ببین عزیز دلم


قربونت برم خواهر گلم چه عجب شما افتخار دادی ممنونم گلم لطف داری

رز
7 اردیبهشت 90 11:39
عزیزم مطمئن باش راه درستو شما انتخاب کردی ارزشها تغییر کرده که این مهم نیست مهم رضایتی است که باید از زندگی داشته باشیم و مطوئنم شما با داشتن ثروتی چون طاها جون و پرهام جون و علم ودانشت برترینی موفق باشی گلم


متشکرم دوست خوبمممممممم
محمد گیان
7 اردیبهشت 90 11:44
سلام خاله فرشته ها خوبن
چی بگم گفتینها را گفتن
دستت درد نکند


قربونت برم عزیزم درست می گی
آرمین
7 اردیبهشت 90 12:34
خیلی جالبه کاملا موافقم پدر و مادر من هم فرهنگی بودن و توی خانواده ای بزرگ شدیم که همه اهل مطالعه هستن


ممنونم از وبلاگت معلومه عزیزم
مامان ساميار
7 اردیبهشت 90 12:36
خداي من ، تو با دو تا بچه مثل گل ، چه زندگي شيريني داري. من واسه دومي هنوز دارم فكر ميكنم



خدارو شکر خانمی ولی روزهای خیلی سختی داشتم
مامان ماهان
7 اردیبهشت 90 13:05
دوست جونم سلام خیلی خوش گذشت ماهان خیلی شیطونی کرد ممنونم که حال مارو میپرسی


خداروشکر که خوش گذشته
مامان شیما وحدیث
7 اردیبهشت 90 18:05
سلام سارا جون خوبی خاله ی مهربون .پسملای گلم چطورن ؟ خاله جون ممنون که به ماسرمیزنی مامانی نگو که دل منم ازکسانی که انتظارش وندارم خیلی پر .سال ها عمرت و وقف زندگی وبچه ها کنی آخراونی که مدرک داره مهمترباشه ....هی خواهر چی بگم که دلم پره ...درضمن مطالب دکتر شریعتی خیلی من وتوفکرمیبره .دست شما دردنکنه


خوشحال میشم عزیزم که از مطالب خوشت میاد میفهمم گلم چی می گی
مامان محمد پرهام
7 اردیبهشت 90 18:19
به خودم می بالم که بین اینهمه وبلاگ همچین دوست ماه فهمیده ای پیدا کردم
خوش به حال کوچولوهات


قربونت برم عزیزممممممممممم منم به خودم می بالم که اینجا دوستهای خیلی خوبی پیدا کردم
مامان حسین
7 اردیبهشت 90 18:29
تو رو از آبنبات ساختن
7 اردیبهشت 90 20:13
اومدم کلی چیز بنویسم هلیا بیدار شد نمیشه


ولی حرف دارم


بگو عزیزم مشتاق شنیدن حرفهاتم
مامان جون پايين
7 اردیبهشت 90 21:07
ساراجون براي ساختن يك دنياي خوب مصالح خوب به كار ميبريم مانند :عشق وايثار همون كاري كه تو ذرزندگيت كردي با مصالحي از قبيل:نفرت،حرص،خشم وكينه چگونه ميتوانيم دنياي خوب بسازيم؟دنيايت شادوآخرتت آباد

<

سلام مامان جون من اصلا نفرت و خشم وکینه و حرص ندارم دنیای خوبی هم داشتم ولی الان از یک چیزهایی دلخورم که گذاشتم به حساب زمان
ممنونم که به من سر زدید
مامان شیدا
7 اردیبهشت 90 21:28
سلام سارا جونم واقعا جمله هات خیلی قشنگ و با ارزش بود...دوست عزیز خیلی با صفایی... بوسسسسس


لطف داری شیدا جونم خودت باصفایی عزیزم
شکوه مامان ارمیا
7 اردیبهشت 90 21:45
مادر سامان
8 اردیبهشت 90 0:53
با سلام
ممنونم که به ما سر زدیدو تولد سامان رو هم تبریک گفتید
از طرف من گلهای نازت رو ببوس خیلی نازهستن و چون اختلاف سنی زیادی ندارن فکر کنم مثل دو قلوها باشن

راستی شما لینک شدید اگه زحمتی نبود مارو با اسم پسر بد لینک کن


حتما عزیزم ممنونم
مامان قندعسل
10 اردیبهشت 90 15:55
جملات دکتر هیچوقت کهنه نمیشه من هر وقت جملات تکراری دکترو میخونم بازم بهش فکر میکنم و ازش لذت میبرم


آره گلم باهات موافقم
مامان روژین
10 اردیبهشت 90 16:27
خیلی لذت بخش بود .


ممنوونم گلم
azam
10 اردیبهشت 90 23:03
jigar khodet va bachehato bokhoram khodet az 2 salegi ketab mikhondi


قربونت برم خاله جونم
مامان كيانا
11 اردیبهشت 90 9:26
منم عاشق دكتر شريعتي هستم مخصوصا كتاب كوير و اين مطلب كه ((دوست داشتن از عشق برتر است.....))
ماماني ياستين
11 اردیبهشت 90 18:26
سلام سارا جونم،چقدر با خوندن مطلبت آروم شدم،ممنونم كه از احوالاتم جويا ميشي،برام دعا كن


خواهش می کنم گلم محتاجیم به دعا چشم