♥♥ فرشته های روی زمین ♥♥

شیطونیهای طاها وپرهام

1389/11/28 15:13
نویسنده : مامان سارا
386 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عزیزای دلم:

امروز داشتم آشپزی می کردم که مثل همیشه شما دو تافضول اومده بودین دوروبر من و نمی ذاشتین کارمو انجام بده منم به هرکدومتون یک قابلمه دادم با ملاقه و قاشق توی قابلمه هم آب ریختم با یکم لوبیا شروع کردین به آشپزی و آب بازی اگه آشپزخونه رو می دیدین به چه روزی درآوردین البته طاها قبلا از این کارها زیاد کرده پرهامم که کلا شلوغیهاش معرکه است خلاصه کلی شلوغی کردین بعدشم که براتون ذرت درست کردم وقتی می دیدین ذرتها بالا وپایین می رن کلی ذوق می زدید

توی این عکس پرهام ۹ماهه شه و طاها۲سال و۹ماه بینی پرهام هم به علت شیطونی زیاد اونجور زخمی شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان فرشته
28 بهمن 89 15:45
واییییییییییی ماشاا... چقدر عوض شده آقا شده برای خودش بوس عزیزم .......... الهی قربون مماخ زخمیت برم عزیزم [

قربونت عزیزم که اینقدر مهربونی
رز
30 بهمن 89 9:30
خداحفظشون کنه ببوسشون بااجازه لینکتون کردم به من سر بزن عزیزم

خواهش می کنم عزیزم منم لینکت می کنم با اجازه
نسترن
30 بهمن 89 10:27
سلام سارا جون. خداصبرت بده عزیزم تورو خدا بیشتر ازشیطونیای این دوتا فرشته بگو که منم یکمی دلگرم بشم.ببوس این دوتا گل نازرو.بااجازه لینکت می کنم


اره عزیزم می بینی تازه الان روزهای خوشی من قربونت بشم مرسی
محمد گیان
30 بهمن 89 11:11
سلام ماشالله خدا حفظشون کنه


ممنونم عزیزم
رز
30 بهمن 89 11:20
خداحفظشون کنه بااجازه لینکتون کردم موفق باشید


مرسی خانمی
رز
30 بهمن 89 11:24
ممنون از راهنماییت عزیزم گل پسرای نازو ببوس خیلی نانازن
اعظم
30 بهمن 89 12:53
سلام عزیزم خداحفظشون کنه.امیدوارم به حق امام زمان همیشه سالم در کنارت باشن با خوشحالی


ممنونم عزیزم